Шановні батьки!
завдання на опрацювання та повторення
1.Опрацюйте букви Y y (уай, звук "й") Z z (зет, звук "з")
28.04 Я вмію. Ми вміємо.
30.04 Він та вона вміють.
Якщо у вас виникають труднощі або питання,
будь ласка, звертайтесь за телефоном або на Вайбер 0508344586
21.05 Діагностична робота за вивченим матеріалом
- відкрийте посилання натисніть ТУТ
- виконайте завдання з 1 по 7 тесту А
- у кого є можливість, роздрукуйте завдання. якщо такої можливості нема, можна переписати на аркуші, перемалювати
- до завдання 6 додам аудіозапис у групі вайбер
_____________________________________________________________________
12.05 Який у тебе настрій?
1. Пригадайте і заспівайте пісеньку натисніть ТУТ
2. Прослухайте розмову натисніть ТУТ
How are you today? (хау а ю тудеі) - Який у тебе настрій сьогодні?
I am happy. (ай ем хепі) - Я щасливий (веселий)
How are you? (хау а ю) - Який у тебе настрій ?
I am not happy, I am sad. (ай ем нот хепі, ай ем сед) - Мені не радісно, мені сумно
Let's go to the zoo. (летс гоу те зе зу) - Давай підемо до зоопарку.
Прослухайте ще раз, робіть паузи, спробуйте повторити розмову
3. Прослухайте запис натисніть ТУТ намалюйте обличчя дітей з відповідним настроєм (РЗ с 79 або на окремому аркуші)
4 Прослухайте запис натисніть ТУТ, прочитайте впр 5 с 100
5. Прослухайте запис натисніть ТУТ, прочитайте впр 6 с 100
14.05 У зоопарку
1. Прослухайте пісню натисніть ТУТ знайдіть і покажіть на мал. с 101 тварин, назви яких почуєте, назвіть якого вони кольору, скільки кожної з тварин вибачите.
fox (фокс) - лисиця
rhino (райно) - носоріг
monkey (манкі) - мавпа
bee (бі) - бджола
dolphin (долфін) - дельфін
tiger (тайге) - тигр
loin (лайен) - лев
kangaroo (кенгеру) - кенгуру
2. Намалюйте цих тварин, або розфарбуйте у РЗ с 80
3. Прослухайте запис натисніть ТУТ, прочитайте впр 4 с 101
4. Прослухайте запис натисніть ТУТ, прочитайте впр 5 с 101
_________________________________________________________________________________
05.05 Чи ти вмієш плавати?
1. перегляньте відео натисніть ТУТ
fly - флай - літати
read - рід - читати
sing - сін - співати
draw - дро - малювати
swim - суім - плавати
cook - кук - готувати
Can you fly? - кен ю флай? - Чи ти вмієш літати?
No, I can't - ноу, ай кант - Ні, я не вмію
Can you read? - кен ю рід? - Чи ти вмієш читати?
Yes, I can - йес, ай кен - Так, я вмію.
2. Намалюйте малюнок, з одного боку, що ви можете (I can), з іншого - що не можете (I can't)
4. Опрацюйте букви W w (дабл’ю, звук "у") X x (екс, звук "кс")
w (у) - wolf Willy - уулф уіллі - вовк Уіллі
wig - уіґ - перука
x (кс) ox Oxford - бик Оксфорд
box - бокс - коробка
07.05 Розкажи про себе
1.Опрацюйте букви Y y (уай, звук "й") Z z (зет, звук "з")
y (й) - yak Yetta - йек йетта -
yellow - йеллоу - жовтий
z (з) - zebra Zelda - зебра зелда - зебра Зельда
zoo - зу - зоопарк
2. Прослухайте пісню, повторіть алфавіт натисніть ТУТ
3. Пригадайте кольори натисніть ТУТ, назвіть яка буква якого кольору, порахуйте, скільки рожевих кульок, скільки червоних, жовтих, фіолетових, білих?
4. прослухайте запис і прочитайте впр 6 с 99 натисніть ТУТ, впр 7 с 99 натисніть ТУТ
__________________________________________________________________
28.04 Я вмію. Ми вміємо.
1. впр 1 с 92 прослухайте аудіозапис ТУТ, показуйте на відповідний малюнок, прослухайте ще раз, зупиняйте запис після кожної фрази, повторюйте вголос.
I can (ай кен) - я можу
We can (уі кен) - ми можемо
fly (флай) - літати
ride a bike - райд е байк - кататись на велосипеді
swim - суім - плавати
climb a tree - клайм е трі - лазити на дерево
jump - джамп - стрибати
run - ран - бігати
hop - хоп - скакати на одній нозі
Слова до наступного уроку:
draw - дро - малювати олівцем або ручкою
paly football - плей фУтбел (наголос на перший склад) - грати у футбол
sing - сін - співати
2. Зробіть ілюстрований словничок з діями. Намалюйте і підпишіть дії.
3. Робочий зошит с 72 розфарбуйте, назвіть дії.
4. впр 4 с 93 прослухайте запис ТУТ, прочитайте
can - кен
cat - кет
ant - ент
and - енд
has - хес
Pam - Пем
Sam - Сем
Ann - Ен
Dan - Ден
jam - джем
5. впр 5 с 93 прослухайте запис ТУТ, прочитайте
30.04 Він та вона вміють.
1. впр 1 с 94 прослухайте аудіозапис ТУТ, показуйте відповідний малюнокI CAN - ай кен - я можу, вмію
I CAN'T - ай кант - я не можу, не вмію
She can draw - ші кен дро - вона вміє малювати
She can run - ші кен ран - вона вміє бігати
She can't swim - ші кант суім - вона не вміє плавати
She can't hop - ші кант хоп - вона не вміє стрибати на одній нозі
She can't ride a bike - ші кант райд е байк - вона не вміє кататись на велосипеді
She can't play football - ші кант плей фУтбол - вона не вміє кататись на велосипеді
2. впр 2 с 94 подивіться на малюнки і назвіть що вміють робити діти
She can - ші кен - вона вміє, може
She can't - ші кант - вона не вміє, не може
He can - хі кен - він вміє
He can't - хі кант - він не вміє
3. Робочий зошит с 73 прослухайте аудіозапис ТУТ, відмітьте галочкою що діти вміють, хрестиком - що не вміють
4. У прописах букви U u (ю, звук "а") V v (ві, звук "в")
umbrella - амбрела - парасолька
uncle Upton - анкл аптен - дядько Аптон
Vic - вік - Вік
violet - ваіелет - фіалка
5. Назвіть три дії, які ви можете виконувати (Наприклад, I can swim - ай кен суім - я вмію плавати) і три діїі, які не вмієте робити (I can't sing - ай кант сін - я не вмію співати)
______________________________________________________________
21.04 Напої.
1. Повторіть руханку Baby shark натисніть ТУТ
2. У прописах букви M m (ем, звук "м"), N n (ен, звук "н"), O o (оу, звук "о"), P p (пі, звук "п").
3. Прослухайте запис натисніть ТУТ, повторюйте слова, показуйте відповідні малюнки впр 1 с 85
4. впр 1 с 86 прослухайте пісню натисніть ТУТ. Прослухайте 2-3 рази, поаторюйте слова, показуйте відповідні малюнки.
23.04 Мої продукти.
1. У прописах букви Q q (к’ю, звук "кв"), R r (ар, звк "р"), S s (ес, звук "с"), T t (ті, звук "т")
2. Робочий зошит с 65 розфарбуйте і виріжте картки. Назвіть малюнки, пограйте з батьками, або старшими братами/сестрами, хто краще знає слова.
3. Робочий зошит с 67 прослухайте запис натисніть ТУТ. Прослухайте запис ще раз, розфарбуйте їжу відповідними кольорами.
4. Робочий зошит с 68, 69 виконайте завдання
queen Queentella (квін квінтелла) - королева Квінтелла
robot (роубот) - робот
rabbit (ребіт) - кролик
monkey (манкі) - мавпочка
plane (плейн) - літачок
soup (суп) - суп
snake (снейк) - змія
ten (тен) - десять
table (тейбл) - стіл
tiger (тайге) - тигр
__________________________________________________________
14.04 Що у тебе на обід?
1. Повторіть пісеньку привітання натисніть ТУТ
2. Перегляньте відеоурок натисніть ТУТ
3. Інтерактивна гра "Допоможіть героям зібрати кошики" натисніть ТУТ
4. Намалюйте кошик з продуктами, назвіть, що ви туди поклали. (надішліть фото або аудіо)
16.04 Алфавіт. Повторення
1. повторення алфавіту відео натисніть ТУТ
2. у прописах букви I i (ай, звук "і") J j (джей, звук "дж"), K k (кей, зкук "к"), L l (ел, звук "л")
3. поєднайте букви і назвіть їх
- на Великдень рахуємо писанки (Easter eggs - істе егз), називаємо кольори
____________________________________________________________
31.03, 02.04
1. презентувати ілюстрований словничок (фото)
2. переглянути відео
пісня
відеоурок
3. виконати завдання за відео: зняти відео або аудіо про те,
що вам подобається, а що ні
(демонструємо малюнок або справжні продукти за бажанням)
4. Напишіть або намалюйте букви, які вивчили (надішліть фото)
____________________________________________________________
25.03, 27.03
Немає коментарів:
Дописати коментар