2 клас

Шановні батьки!

матеріали і завдання для повторення та опрацювання

Виконані письмові завдання надсилайте на вайбер 0508344586 або у приватні повідомлення Facebook. Індивідуальні консультації за телефоном 0508344586

18.05 Збираємось на відпочинок

  • впр 1 с 103 прослухайте аудіоапис натисніть ТУТ, прочитайте вірш
Tracy is counting (трейсі із каунтін) - Трейсі рахує
In six days she is going on holiday (ін сікс дейз ші із гоуін он холідей) - через 6 днів вона збирається на відпочинок
Tracy is packing her suitcase (трейсі із пекін хе суткейс) - Трейсі складає валізу
What is she putting in her suitcase? (уот із ші путін ін хе суткейс) - Що вона кладе у свою валізу?
  • впр 2 с 103 прослухайте і повторіть назви одягу Трейсі натисніть ТУТ
  • прослухайте і покажіть на малюнку що кладе Трейсі у валізу натисніть ТУТ
  • впр 4 с 104 прослухайте і повторіть назви одягу Люка натисніть ТУТ
  • прослухайте і покажіть на малюнку що кладе Трейсі у валізу натисніть ТУТ
a jacket (е джекіт) - куртка, піджак
sandals (сенделз) - босоніжки
a bikini (е бікіні)- купальник
jeans (джінс) - джинси
a T-shirt (е тішет) - футболка
a mask  (е маск) - маска
trainers (треінез) - кросівки
a cap (е кеп) - кепка
shorts (шотс) - шорти
Домашнє завдання
  • намалюйте предмети одягу у своєму ілюстрованому словничку
  • назвіть, що ви візьмете з собою на відпочинок


21.05 У що ти сьогодні одягнений?

  • впр 1 с 105 прослухайте аудіозапис ТУТ, прослухайте ще раз, робіть паузи, повторюйте найзви одягу.
  • впр 4 с 105 прочитайте діалог, намалюйте персонажів, відповідно до опису у що вони одягнені
  •  РЗ с 86 підпишіть предмети одягу, продовжіть послідовність речей
Домашнє завдання
  • домалюйте у свій словничок предмети одягу, повторіть їх назви

22.05 У що він сьогодні одягнений?

  • потренуйтеся читати слова, прослухайте запис, натисніть ТУТ, прочитайте слова, виділені кольором (впр 1 с 106)
  • прослухайте аудіозапис ТУТ і прочитайте речення (впр 2 с 106)
  • прослухайте запис ТУТ і прочитайте у що одягнені діти (впр 4 с 106)
  • РЗ с 87 впишіть пропущені літери, намалюйте малюнки відповідно до речень під ними
25.05 Діагностична робота 

  • перейдіть за посиланням  і виконайте завдання на сторінках 1 і 3 
https://drive.google.com/file/d/1RUWkn2jdvpzuP5FR-yCMMK8WP3Kq8Xh-/view?usp=sharing  

  • перейдіть за посиланням  і  виконайте завдання на сторінках 2 і 4
https://drive.google.com/file/d/1tGxNjx0rOQXPiZD0HzrnZpvcfUaDVydb/view?usp=sharing

28.05 Урок узагальнення

29.05 Підсумковий урок

______________________________________________________________________________

14.05 Погода, пори року

  • прослухайте аудіозапис натисніть ТУТ, прочитайте слова впр 1 с 100
  • прослухайте пісню про пори року натисніть ТУТ
It's cold (ітс коулд) - холодно
It's hot (ітс хот) - жарко
It is raining (іт із рейнін) - йде дощ
It is snowing (іт із сноуін) - йде сніг
spring (спрін) - весна
summer (саме) - літо
autumn (отем) - осінь
winter (уінте) - зима
  • впр 1 с 101 прослухайте натисніть ТУТ, прочитайте
  • прослухайте, заспівайте пісню натисніть ТУТ
Homework
  • підпишіть малюнки, заповнивши пропуски РЗ с 82,83

15.05 Яку пору року ти любиш?

  • Прослухайте аудіозапис натисніть ТУТ, зверніть увагу на читання буковсполученя ght
night (найт) - ніч
bright (брайт) - яскравий, (у цьому випадку бадьорий)
eight (ейт) - вісім
eighteen (ейтін) - вісімнадцять
right (райт) - правильний, правий
light (лайт) - світло, світлий
good night (гуд найт) - надобраніч
sleep tight (сліп тайт) - спи міцно, спати міцно
wake up bright (уейк ап брайт) - прокидайся бадьорим
in the morning light (ін зе монін лайт) - світлого ранку
  • впр 3 с 102 прослухайте аудіозапис ТУТ, прочитайте, здогадайтесь, про які пори року йдеться
  • РЗ с 84 заповніть пропуски у словах і речення, використовуючи вивчені слова

____________________________________________________________________

04.05 Овочі. Прийоми Їжі

  • прослухайте аудіозапис, прочитайте назви овочів натисніть ТУТ
  • впр 2 с 90 уявіть себе на місці дівчинки, напишіть на аркуші, що ви любите, а що не любите.
  • впр 1 с 91 прослухайте і прочитайте вірш натисніть ТУТ
breakfast- брекфест - сніданок
lunch - ланч - обід
dinner - діне - вечеря
sweet - суіт - солодкий
  • прослухайте, що дівчинка їсть на сніданок, обід і вечерю натисніть ТУТ
Homework
  • РЗ впр 1 с 75 впришіть назви овочів (малими буквами), впр 2 с 75 порахуйте, впишіть кількість їжі
  • прослухайе і намалюйте (РЗ впр 1 ) натисніть ТУТ
07.05 Що любить Макс?
  • Прослухайте аудіо і прочитайте впр 1, 2 с 92 натисніть ТУТ і ТУТ

  • Дате відповіді на питання біля тексту за зразком:
1. Max likes _______ for breakfast (на сніданок)
2. Max likes _______ for lunch (на обід)
3. Max likes _______ for dinner (на вечерю)
  • впр 2 с 93 напишіть, хто з дітей що любить істи за зразком:
1. Tracy likes hot chockolate.
2. Luke likes_______
3. Liz likes________
4. Ben likes_______
5. Vic likes________
6. Nick likes_______
Homework
  • РЗ с 77 заповніть пропуски у словах і реченнях
  • РЗ с 78 доповніть речення словами do або does.
Зверніть увагу! Для утворення запитань і заперечень нам потрібні помічники DO/ DOES.
DO ми використовуємо тоді, коли звертаємось до когось: DO YOU like jelly? - Чи ти любиш желе? Коли говоримо про себе, або про нас: Yes, I DO, No, I DO not, We DO not like soup.
DOES допомагає утворити питання чи заперечення, коли ми говоримо про когось іншого, про нього, або про неї: DOES Ann like milk? - Yes, she DOES. Чи Ен любить молоко? - Так, любить.

08.05 Люк іде у магазин.
  • Прослухайте історію, прочитайте натисніть ТУТ
  • РЗ с 79 прослухайте історію ще раз, розставте малюнки у правильному порядку. 
  • РЗ с 80 повторіть назви їжі, запитайте когось із рідних або друзів чи люблять вони це. (DO YOU LIKE .....?), запиішть їх відповіді у списках
  • намалюйте малюнок і підпишіть: My friend likes... My friend does not like...(можете обрати будь-кого, маму (mum), тата (dad), брата (brother), сестру (sister)
  • Прослухайте і проспівайте пісеньку натисніть ТУТ 
_________________________________________________________________________________

27.04 Яка їжа тобі подобається?
  • перегляньте відеопрезентацію ТУТ 
  • перегляньте відепрезентацію № 2 ТУТ
  • РЗ с 72  підпишіть їжу, яка зображеня на малюнках
  • дайте відповіді на питання РЗ впр 2 с 73

Домашнє завдання
  • напишіть 3 речення, які починаються I like...(Мені подобається...) і 3 речення, які починаються I din't like... (Мені не подобається...)
  • 30.04 Ти любиш фрукти?
    • Впр 1 с 88 прослухайте слова ТУТ і прочитайте їх.
    • впр 3 с 88 прослухайте натисніть ТУТ, прочитайте та спробуйте заспівати пісню
    • впр 5 с 88 спишіть та доповніть речення словами a або an 
    • Правило:
    a ми ставимо перед словом, яке позначає якийсь один предмет або одну особу і починається з приголосного звука (наприклад: a book - е бук - книжка, a sandwich - е сендуіч - бутерброд, a pear - е пеа - груша)an стасимо перед словом, яке позначає один предмет або одну особу і починається з голосного звука (наприклад: an apple - ен епл - яблуко, an orange - ен орендж, en egg - ен ег - яйце)
    • впр 1 с 89 прослухайте ТУТ, прочитайте
    • впр 3 с 89 прослухайте ТУТ і прочитайте
    Домашнє завдання
    • впр 2 с 89 дайте відповіді на питання
    • РЗ с 74 вставте пропущені літери, напишіть що ви любите, а що не любите

    _________________________________________________________________________________

    23.04 Тато рибалить
    • впр 1 с 81 прослухайте запис ТУТ
    • впр 1 с 82 прослухайте історію натисніть ТУТ. Слухайте, повторюйте
    • РЗ с 69 прослухайте історію ще раз, пронумеруйте малюнки у правильному порядку. Спробуйте озвучити історію за малюнками
    Домашнє завдання
    • РЗ впр 1 с 68 заповніть пропуски
    • РЗ впр 2 с 68 дайте відповіді, використовуючи запропоновані варіанти
    24. 04 Мій день
    • впр 1 с 83 прослухайте і прочитайте вірш натиніть ТУТ
    • апр 1 с 84 прослухайте натисніть ТУТ, покажіть хто з дітей де зображений
    • слова до вправи:
    What's the time? (уотс зе тайм) - котра година?
    Two o'clock (ту оклок) - друга година
    lunchtime (ланчтайм) - час обіду
    swing (суін) - гойдатися
    climb the tree (клайм зе трі) - лізти на дерево
    sleep (сліп) - спати

    • РЗ впр 1 с 70 доповніть речення за зразком
    • РЗ впр 1, 2 с 71 заповніть пропуски, поєднайте речення з малюнками

    ________________________________________________________________________________

    13.04 Що ми робимо зараз?
    • перегляньте відео ТУТ
    • впр 1 ст 78 прослухайте пісню ТУТ, вказуйте на малюнок
    • впр 1 ст 78 прочитайте текст
    • РЗ впр 1 ст 65 заповніть пропуски
    Домашнє завдання
    • напишіть 3 речення про те, що ви зараз робите, використовуючи вивчені слова

    16.04 Що він зараз робить?
    • впр 1 ст 79 прослухайте ТУТ і прочитайте
    • впр 1 ст 79 випишіть речення, вкажіть правильну цифру малюнка
     Домашнє завдання
    • прослухайте текст ТУТ і намалюйте
    17. 04
    • впр 1,2 ст 80 прослухайте ТУТ і ТУТ прочитайте
    • впр 4 с 80 прослухайте ТУТ і прочитайте
    • РЗ впр 1, 2 ст 67 заповніть пропуски і прочитайте
     __________________________________________________________________

    23.03, 26.03, 27.03

    • опрацювати слова за темою "Щодення справи"
    Створюємо ілюстрований словничок зі словами. Дитина пише слово чи фразу, у дужках записуємо як читається і поруч малюємо або вклеюємо малюнок.

    Наприклад: 

    wash face (уош фейс)           


    слова у словничок:
    sleep (сліп) - спати
    wash face (уош фейс) - вмиватися
    get up (гет ап) вставати з ліжка
    make bed (мейк бед) - застилати ліжко
    have lunch (хев ланч) - обідати, мати перекус
    eat (іт) - їсти (один малюнок з попередньою фразою)
    drink (дрінк) - пити
    clean teeth (клін тіс) - чистити зуби
    put on clothes (пут он клоуз) - одягатися
    go to school (гоу ту скул) - йти до школи
    run to school (ран ту скул) - бігти до школи
    catch the bus (кеч зе бас) - сідати в автобус
    swing (суін) - гойдатися (на гойдалці)
    read (рід) - читатиswim (суім) - плавати
    play with a car (плей уіз е ка) - гратися машикою
    play with a doll (плей віз е дол) - гратися лялькою
    jump (джамп) - стрибати
    walk (уок) - прогулюватися. гуляти
    fly (флай) - літатиsit (сіт) - сидіти
    make faces (мейк фейсес) - робити смішне обличчя, кривлятися
    talk (ток) - розмовляти
    play computer games (плей комп’юте геймз) - грати в комп’ютерні ігри
    go to bed (гоу ту бед) - йти спати

    • вчимо слова
    • слухати і читати ст 65, 68, 77

    ВСІ АУДІОЗАПИСИ ТУТ

    _____________________________________________________________________________

    16.03, 19.03, 20.03

    • повторити частин тіла, сфотографуйте і пришліть схожий малюнок з позначенням частин тіла
           Monday - понеділок
           Tuesday - вівторок
           Wednesday - середа
           Thursday - четвер
           Friday - п’ятниця
           Saturday - субота
           Sunday - неділя
    • записати дні тижня у правильному порядку, виконайте письмово у окремому зошиті і пришліть фото


    • щоденні справи підручник ст. 74,75 (пісня)

    Немає коментарів:

    Дописати коментар