3 клас

Шановні батьки!

матеріали та завдання для опрацювання

Фото виконаних завдань надсилайте на вайбер 0508344586 або у приватні повідомлення Messenger. Якщо у вас виникають труднощі чи питання, звертайтесь за телефоном, або у повідомленнях.

Графік обов’язкових перевірних і підсумкових робіт для учнів 3 класу

19.05 Контроль навичок письма 

  • Заповніть гугл форму за посиланням ТУТ. Уважно читайте кожне запитання і варіанти відповідей. До кожного питання тільки одна правильна відповідь. 
Ваша робота буде найкращою!


21.05 Контроль навичок говоріння

  • оберіть одну із запропонованих тем: 
1) Моя улюблена пора року. Поясніть чому.
2) Чим я займався (займалась) учора.
3) Яка зараз погода за вікном. 
  • складіть розповідь обсягом 3-4 речення
  • запишіть та надішліть відео розповіді
  • кінцквий термін здачі - 22.05 (п’ятниця)
  • зверніть увагу на графік перевірних робіт, переконайтесь, що виконали всі обов’язкові завдання
26.05 Урок узагальнення

28.05 Підсумковий урок

________________________________________________________________________________

12.05 Контроль навичок читання

  • Прочитайте текст і виконайте тестові завдання (оберіть одну правильну відповідь до кожного питання). Посилання на тест ТУТ. Впишіть своє прізвище та ім’я англійською мовою, натисніть кнопку "Далі" та виконайте тестові завдання. Не забудьте натиснути кнопку "Надіслати", ваша відповідь автоматично збережеться. 
Бажаю успіху!

14.05 Контроль навичок аудіювання

  • Перегляньте відео натисніть ТУТ 
  • Опрацюйте слова і вирази до історії:
clever monkey (клеве манкі) - розумна маспочка
once upon a time (уанс апон е тайм) - одного разу
apple tree - (епл трі) - яблуня
beautiful island (б’ютіфел айленд) - прекрасний острів
hungry (хангрі) - голодний
swam (суем) - приплив
came back (кейм бек) - повернувся
wife (уайф) - дружина
heart (харт) - серце
house (хаус) - дім, будинок
have lunch (хев ланч) - обідати
climbed the tree  (клаймд зе трі) - виліз на дерево
laughed (лафт) - сміявся

  • Виконайте тестові завдання.  Посилання на тест ТУТ . Впишіть своє прізвище та ім’я англійською мовою, натисніть кнопку "Далі" та виконайте тестові завдання. Не забудьте натиснути кнопку "Надіслати", ваша відповідь автоматично збережеться. 
У вас все вийде!

_____________________________________________________________________

05.05 Коли твій день народження?


Tuesday, the fifth of May


Classwork

  • Повторіть або опрацюйте назви місяців, пір року перегляньте відео ТУТ
  • Ex 1 p 112 складіть питання за зразком і дайте відповіді про дня народження дітей за зразком, напишіть коли ваш день народження.
1. When is Bill's birthday? - It's in ______.
2. When is Pam's birthday? - It's in _______.
  • Ex 2 p 112 Дайте відповіді на питання за разком:
1. There are seven days in a week.
2. There are__________
3. There are _________ months in  season.
4. There are___________

  • Прослухайте аудіо натисніть ТУТ, прочитайте вірш Ex 5 p 113

Homework

  • виконайте тест "Місяці, пори року" натисніть ТУТ
Уважно! Звертайте увагу на привильність написання слів. 

Якщо біля варіанти відповідей позначені кружечками, обираєте тільки ОДИН варіант, якщо квадратиками - обираєте ДЕКІЛЬКА відповідей, які вважаєте правильними.


07.05 Що ми будемо робити завтра?

Шановні третьокласники! Запрошую приєднатись до відеоуроку у Zoom. Запрошення надішлю у групу класу або в особисті повідомлення.


Thursday, the seventh of May
Classwork



  • перегляньте відеоурок натисніть ТУТ


  • Ex 4 p 115 письмово складіть 5 запитань і відповідей у майбутньому часі.

Homework

  • перевірте себе, виконайте тест "Майбутній час" натисніть ТУТ


_______________________________________________________________

28.04 Як ти провів минулі вихідні?
Tuesday, the twenty-eighth of April

Classwork

  • пригадайте дієслова у теперішньому і минулому часі, виконайте інтерактивну вправу ТУТ
  • Ex 2 p 99 прослухайте і прочитайте діалог, натисніть ТУТ
  • випишіть з діалогу У СТОВПЧИК дієслова у минулому часі. Слова, які повтрюються, достатньо написати ОДИН РАЗ
  • доберіть до виписаних дієслів пари у теперішньому часі, запишіть поруч. Використайте подані слова:
come, see, go, phone, learn, do, be
  • впр 1 с 101 прослухайте і прочитайте, натисніть ТУТ
  • випишіть у словники неправильні дієслова:
write - райт - писати
wrote - роут - писав
blow - блоу - дути
blew - блу - дув
bring - брін - приносити
brought - брот - приніс
buy - баі - купувати
bought - бот - купив, купував
take - теік - брати
took - тук - взяв
make - меік - робити
made - меід - робив, зробив

Homework

  • вивчити неправильні дієслова
  • Ex 2 p 102 розкажіть, що ви робили вчора (yesterday), минулого тижня (last week), минулої середи (last Wednesday), використовуючи подані у вправі дієслова.
Наприклад: I took a bath at 9 o'clock yesterday. (Я приймав ванну о 9 годині вчора) 



30.04 Що Нік робив учора?
Thursday, the thirtieth of April
Classwork

  • повторіть минулий час неправильних дієслів Інтерактивна вправа ТУТ
  • Ex 4 p 103 прочитайте список справ Ніка на вчорашній день. Напишіть, що він зробив учора
  • Складіть 5 запитань до Ніка про його вчорашні справи, використовуючи питальні слова:
What - уот - що
Where - уее - де, куди
When - уен - коли
How - хау - як
Why - уаі - чому, навіщо
Використовуйте схему до впр 5 с 103 (порядок слів у питанні)
Наприклад: What did you write to your granny yesaterday? (Що ти написав бабусі вчора?)

Homework

  • Ex 3 p 104 доповніть речення, використовуючи дієслова у минулому часі
  • виконайте тест (обов’язково!)
    Повідомте учням
    Код доступу 560659
    Попросіть учнів використати цей код,
    відкривши посилання
    join.naurok.ua
  • Напишіть листа другу про свої минулі вихідні за структурою:

Hello friend,
Last weekend I was very busy (зайнятий/зайнята). __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
How did you spend your weekend?
Bye,
(ваше ім’я)

_________________________________________________________________________________

21.04 Мій вчорашній день
Theusday, the twenty-first of April
Classwork
  • перегляньте відеоурок натисніть ТУТ
  • впр 3 с 93 письмово доповніть речення
  • впр 1 с 98 прочитайте, натисніть ТУТ
  • випишіть неправильні дієслова у словники
go (гоу) - іти
went (уент) - ішов, ішла, ішли
see (сі) - бачити
saw (со) - побачив, побачила
come(кам) - приходити
came (кейм) - прийшов, прийшла, прийшли
learn (лен) - вчити
learnt (лент) - вивчив, вивчила, вивчили
do (ду) - робити
did (дід) - робив, зробив, зробила
have (хев) - мати щось
had (хед) - мав, мала, мали

Homework
  • вивчити неправильні дієслова зі списку
  • впр 4 с 93 письмово
23.04 Що я робив учора
Thursday, the twenty-third of April
Classwork
  • перегляньте відеоурок натисніть ТУТ
  • впр 1 ст 89 пригадайте схему
  • впр 1 с 94 опрацюйте схему
  • впр 2 с 94 письмово утворіть ЗАПИТАЛЬНІ і заперечні речення
Example (приклад):
I wanted to be a doctor.
Did I want to be a doctor?
I did not (або didn't) want to be a doctor.

Homework
  • впр 3 с 95 письмово
  • впр 1 с 96 складіть питання і дайте відповіді усно
  • повторіть неправильні дієслова з попереднього уроку
  • складіть письмово 3 реченя про те, що ви робили і 3 речення про те, що ви НЕ робили минулого тижня використовуючи вивчені слова.
Example (приклад):
I watched TV last week - Я дивися телевізор минулого тижня.
I did not (didn't) learn a poem last week - Я не вчив вірш минулого тижня.

_____________________________________________________________________________

14.04 Яка погода сьогодні і вчора
Tuesday, the fourteenth of April
Classwork
  • перегляньте відеоурок натисніть ТУТ
  • повторіть слова, пов’язані з темою "Погода" вправа татисніть ТУТ
  • впр 1 ст 86 прочитати
  • впр 3 ст 87 письмово скласти 6 речень за схемою
Homework
  • складіть 3 речення про погоду сьогодні. Починайте речення так: 
The weather is......today.
або
It is .....today.
  • складіть 3 речення про погоду вчора.
The weather was ....yeaterday.
або
It was...yeasterday.

16.04 Минулі події
Thursday, the sixteenth of April
Classwork
  • повторення граматичного матеріалу натисніть ТУТ
  • розгляньте схему впр 2 ст 89 (утворення заперечних і питальних речень)
  • впр 3 ст 89 письмово доповнити речення.
Homework
  • Поставте слова у правильному порядку, щоб утворились речення
cold /It/ was /week. /last
She /sad /was /yesterday.
was /It/ in summer. /hot
I /in Kyiv /was /last month. /not
at home/ Were /on Monday?/ they

__________________________________________________________________________

31.03, 02.04

  • вивчити слова, виписати у словники
weather (уезе)  - погода
What is the weather like today? (уот іс зе уезе лайк тудей) - Яка сьогодні погода?
shine (шайн) світити
The sun is shining now (зе сан із шайнін нау) - Зараз світить сонце.
stay (стей) - залишатися
nice (найс) - гарний, гарно
go out (гоу аут) - виходити на вулицю
rainy (рейні) - дощить, дощовий
wet (ует) - вологий, мокрий
sky is grey (скай із грей) - небо синє
fine (файн) - гарний, гарно
bad (бед) - погано, поганий
sunny (сані) - сонячно
cold (коулд) - холодно
warm (уом) - тепло
snowy (сноуі) - сніжно
windy (уінді) - вітряно
hot (хот) - жарко
cool (кул) - прохолодно
  • впр 1 ст 108 читати (всі аудіозаписи надішлю в групу або особисті повідомлення)
  • впр 2 ст 109 письмово 
  • впр 1 ст 110 вивчити, виписати пори року, місяці (ВІДЕО
  • !!!! у відео слово fall - осінь в американському варіанті, британці кажуть autumn (отем)
Seasons and Months - Learn Childrens Wall Chart Educational ...
  • впр 2 ст 110, 111 слухати, читати
  • завдання для перевірки тексту:
1) True/False
a) Bill's favourite season is spring
b) March, June and July are spring months.
c) The weather is nice in spring.
d) Sometimes it is snowy.
e) Trees are green and birds sing songs.
  • впр 3 ст 111 слухати, читати, вивчити слова
  • впр 3 ст 113 письмово

__________________________________________________________________________

24.03, 26.03

  • Повторити вживання a, an, some (ВПРАВА ТУТ) надішліть фото (скріншот) виконаної вправи

a book - книжка (можемо порахувати, слово починається з приголосного звука)
an elephant - слон (можемо порахувати, слово починається з голосного)
some water - вода (не можемо порахувати)

опора - впр. 2 ст 78

Лексичний матеріал до вправи: 

hungry dragon (ханґрі дреґон) - голодний дракон
mountains (маунтінз) - гори
some food (сам фуд)  - їжа
plate of chicken and rice (плейт оф чікен енд райс) - тарілка з куркою і рисом
noodle (нудл) - локшина
meatball (мітбол) - фрикадельки
fish ball (фіш бол) - м’ясні кульки
sticky rice (стікі райс) - рисові кульки (клейкий рис)
pudding (пудін) - пудинг
cake (кейк) - торт, тістечко
mango (менґо) - манго
beans (бінз) - боби
mushrooms (машрумз) - гриби
fifty (фіфті) - п'ятдесят

  • вправа для опрацювання граматичного матеріалу (ВПРАВА ТУТ)надішліть фото (скріншот) виконаної вправи

_____________________________________________________________________________

12.03, 17.03, 19.03

  • опрацюйте відео (посилання тут)
  • підручник впр. 1 ст 82 читати
  • впр. 2,3 ст 83 письмово. У зошиті записуємо:
Thursday, the twelfth
of March
Homework
Ex 2 p 83
відповіді за зразком
Ex 3 p 83
прочитати і визначити правильні чи неправильні твердження
наприклад: 1. Т 2. F
  • повторити слова ст 74-76, 80
  • впр. 2 ст 84 усно
  • впр 4 (1) ст 85 письмово
  • впр 5 ст 85 намалювати улюблену їжу і напої, з іншого боку написати I like eating…(свої улюблені страви, фрукти або овочі)  I like drinking…(напої)

     У зошиті пишемо
Tuesday, the seventeenth
of March
Homework

Немає коментарів:

Дописати коментар