5 клас


Шановні батьки і учні!

матеріали і завдання для опрацювання

Фото виконаних завдань надсилайте на вайбер 0508344586 або у приватні повідомлення Messenger


Графік обов’язкових перевірних і підсумкових робіт для учнів 5 класу


18.05 Контроль навичок читання. 
  • Заповніть гугл форму за посиланням ТУТ. Уважно прочитатй текст, виберіть один з варіантів відповідей, натисніть кнопку "Надіслати" 
Бажаю успіху!

19.05 Контроль навичок аудіювання

  • перейдіть за посиланням ТУТ
  • уважно розгляньте меню кав'ярні, прослухайте текст, натисніть на чорний трикутник під зображенням меню
  • заповніть гугл форму за прослуханим текстом за посиланням ТУТ 
У вас все вийде!

20.05 Контроль навичок письма

  • Пригадайте правила утворення часових форм Present Simple (дія відбувається з певною періодичністю, зазвичай, часто, кожного тижня), Present Continuous (дія відбувається зараз, у цей момент), Past Simple (факт дії у минулому, коли вказаний конкретний час), Present Perfect (дія уминулому, але пов’язана з теперішнім, конерктного часу на вказано)
  • пригадайте вживання прийменників on, at, in с 114 і роздруківка з прийменниками
  • Заповніть гугл форму за посиланням ТУТ
Бажаю найкращого результату!

25.05 Контроль навичок говоріння

  • оберіть одну із запропонованих тем: 
    1) Моя улюблена пора року. Поясніть чому.
    2) Мій відпочинок на природі. З ким відпочивали, як проводили час.
    3) Що ви знаєте про Британію

  • складіть розповідь обсягом 5-6 речень
  • запишіть та надішліть відео розповіді вчителю у приватні повідомлення
  • кінцевий термін здачі - 26.05 (вівторок)
  • зверніть увагу на графік перевірних робіт, переконайтесь, що виконали всі обов’язкові завдання
26.05 Урок узагальнення

27.05 Підсумковий урок

____________________________________________________________________

12.05 Україна у центрі уваги
Tuesday, the twelfth of May
Classwork
  • Ex 1 p 210 read the letter and choose True or False
  1. Ukraine is situated in the centre of Europe T/F
  2. Kharkiv is the capital of our country. T/F
  3. Ukrainians live in big cities. T/F
  4. Ukrainian flag is white and blue. T/F
  5. Many tourists enjoy visiting Ukraine. T/F
  • Ex 2 p 211 read the text again and and complete the sentences (прочитайте текст ще раз, доповніть речення)
  • Ex 3 p 211 match the parts of the phrases (поєднайте частини словосполучень)
Homework
  • learn the vocabulary p 211 
  • Ex 6 p 213 use the map of Ukraine. Choose True or False (використовуючи карту України, визначте, правильне твердження чи ні)
13.05 Українські традиції
Шановні п’ятикласники, запрошую вас приєднатись до відеоуроку у програмі Zoom, відповідно розкладу уроків. Ідентифікатор і пароль зустрічі надішлю у групу класу або в особисті повідомлення.

Wednesday, the thirteenth of May
Classwork
  • Listen about Ukrainian traditions and choose the correct variant Ex 2 p 214 (link HERE) (прослухайте про українські традиції, виконайте вправу 2 с 214)
  • Ex 3 p 215 read about Easter and retell the text in writing (прочитайте про Великдень і напишіть короткий переказ тексту)
  • Ex 1 p 216 read and revise the rule (прочитайте і повторіть правило)
  • Ex 3 p 217 choose the correct word (оберіть правильне слово)
Homework
  • Ex 4 p 217 make up questions to the sentences. Choose any 5 sentences (складіть питання до будь-яких 5 речень)
  • take a test Ukraine (link HERE)
______________
04.05 Вивчаємо Об’єднане Королівство
Monday, the fourth of May
Classwork
  • watch the vidoelesson (link HERE
  • copy the new words from the lessson (випишіть нові слова, подані в уроці)
  • complete the sentences (доповніть речення)
1. The United Kingdom of Great Britain and Nothern Ireland is situated on __________.
2. The United Kingdom consists of four parts: _________________________.
3. The flag of the UK is called ____________
4. The head of the UK is__________.
5. The capital of the UK is ________. It stands on the _________________.
  • Ex 3 p 195 in writing
  • take a test United Kingdom link HERE

Homework

  • Learn new words 
  • Ex 4 p 196 (A) in writing  (B) orally (А письмово, В усно)
05.05 Теперішній доконаний час 
Tuesday, the fifth of May
Classwork
  • watch the vidoelesson (link HERE)
  • copy the irregular verbs, underline the third form (випишіть неправильні дієслова, виділіть третю форму
be - was/were - been (бін) - бути - був
break - broke (броук) - broken (броукен)  - ламати - зламав
buy - bought - bought (бот) - купувати - купив
begin - began (біген) - begun (біган) - посинати - почав
eat - ate (ейт)- eaten (ітен) - їсти, їв
stand - stood - stood (студ) - стояти - стояв
run - ran (рен)- run (ран) - бігти, біг
catch - cought - cought (кот) - ловити, зловив
take - took (тук) - taken (теікен) - брати, взяв
see - saw (со) - seen (сін) - бачити, побачив


  • Ex 1 p 198 in writing
  • Ex 2 p 198 in writing

Homework

  • study the rules p 197, 198 Опрацюйте правила 
  • Ex 3 в) p 199 in writing
07.05 Удосконалення граматичних навичок

Wednesday, the sixth of May
Classwork
  • read the rule p 199 (прочитайте граматичний матеріал)
  • Ex 4 p 199 Put the sentences intо interrogative + NEGATIVE (уворіть запитальні і ЗАПЕРЕЧНІ речення):
Example: 1. I've rad the book. Have you read the book? I haven't read the book.
  • Ex 5 p 200 ask and answer as in the example (складіть запитання і відповідь як у зразку)

Homework
  • make up 4 sentences about you travelling as in the example (складіть 4 речення про ваші поїздки за зразком):
  • 1. I have already been to Kyiv, but I haven't been to Lviv yet.
    2. I have already visited _______, but I haven't visited _______yet.
    3. I have seen____________, but__________________________.
    4. ______________________________________
  • revise the rules p 197, 198, 199 and take a test Present Perfect link HERE (повторіть правила і перевірте себе, виконайте тест)
________________________________________________________________

27.04 У місті
Monday, the twenty-seventh of April
Classwork
  • Check your knowledge on the previous topic (Перевірте свої знання з попередньої теми) Click the link join.naurok.ua. Do the test using the code 308311 (Перейдіть за посиланням. Виконайте тест, використовуючи код 308311) 
  • Learn new vocabulary. (Опрацюйте нові слова). Watch the video from the beginning to minute 5 (перегляньте відео з початку до хвилини 5) Link HERE
  • Write down new words (випишіть нові слова)
  • Ex 1, 3 p 184 in writing (письмово)
  • Write down the words:
village /ˈvɪlɪdʒ/ = country /ˈkʌntri/ - село
thousand /ˈθaʊzənd/ - тисяча
train station /ˈtreɪn ˌsteɪ.ʃən/ - залізничний вокзал
square /skweər/ - площа
shop /ʃɒp/ - магазин
near /nɪər/ - поруч
club /klʌb/ - клуб
other side /ˈʌðər saɪd/ - інший бік
opposite /ˈɒpəzɪt/ - навпроти
hall /hɔːl/ - зал
library /ˈlaɪbrəri/ - бібліотека
have good time  - добре проводити час
floor /flɔːr/ - підлога
garden /ˈɡɑːdən/ - сад
flowerbed /ˈflɑʊ·ərˌbed/ - клумба
street /striːt/ - вулиця
traffic /ˈtræf.ɪk/ - дорожній рух
crossing /ˈkrɒsɪŋ/ = crossroad /ˈkrɒsrəʊdz/ - перехрестя
traffic lights /ˈtræf.ɪk laɪts/ - сітлофор
stay /steɪ/ - залишатися

Homework
  • learn the new words (вивчіть нові слова)
  • Ex 5 p 185 read the text
  • Ex 6 p 186 in writing
28.04 Екскурсія  до музею. Аудіювання
Tuesday, the twenty-eighth of April
Classwork
  • Write down the words:
science museum /saɪəns  mjuːˈziːəm/ - науковий музей
let's go - ходімо
wait for somebody /weɪt/ - чекати на когось
in front of /frʌnt/ - попереду
go by underground / baɪ ˌʌn.dəˈɡraʊnd/ їхати на метро
go by bus / baɪ bʌs/ - їхати автобусом
go on foot  /fʊt/ - іти пішки
far from /fɑːr/ - далеко від чогось
turn left /tɜːn left/ - повернути наліво
turn right /tɜːn raɪt/ - повернути направо
this way /weɪ/ - цей шлях
theatre  /ˈθɪə.tər/ - театр
wrong address /rɒŋ əˈdres/ - неправильна адреса
look for /lʊk/ - шукати когось
go straight on /streɪt/ - іти прямо
next to /nekst/ - біля
miss /mɪs/ - пропускати
guide /ɡaɪd/ - екскурсовод
  • Ex 1 p 186 listen to and read the text (link HERE) (прослухайте і прочитайте текст)
  • Ex 2 p 188 in writing
29.04 Екскурсія по місту
Wednesday, the twenty-ninth of April
Classwork
  • answer the questions in writing:
  1.  Where do you live?
  2. Is your village large?
  3. Is your school far from your house? How do you usually get to it? (by bus/on foot)
  4. Are there any sops and cafes?
  5. Are there any parks and playgrounds?
  • Ex 3 p 191 Explain your partner how to get from your place to the market (поясніть другу як дістатись з місця де ви знаходитесь(позначка YOU на карті) до ринку)
  • Сhoose another place on the map and give the directions to it (NOT NAME IT YOOURSELF) (виберіть інше місце на карті, поясніть як туди дістатись, але не називайте його!)
Homework
  • Ex 4 p 192 in writing
  • Ex 5 p 192 in writing
____________________________________________________________________


21.04 Краса природи
Tuesday, the twenty-first of April 
Classwork
  • Do the quiz Ex 4 p 173 orally (усно)
  • write down the vocabulary (випишіть слова і словосполучення)
bloom /bluːm/ - цвісти
melt /melt/ танути
thunderstorm /ˈθʌndəstɔːm/ - гроза
thunder /ˈθʌndə/ - грім
shade /ʃeɪd/ - тінь
occur /əˈkɜː(r)/ - траплятися
quite scary /kwaɪt  skeəri/ - досить моторошний
leaves turn from green to orange /tɜːn/ листя перетворюється із зеленого на оранжеве
fall off /fɔːl ɒf/ опадати
cool down /kuːl  daʊn / - ставати холоднішим
get shorter / get ʃɔːtə/ - ставати коротшим
below freezing /bɪˈləʊ ˈfriːzɪŋ/ - мороз, температура нижче нуля
to protect yourself from something /prəˈtekt jɔːˈself / - захистити себе від чогось
soil /sɔɪl/ - земля, грунт
  • Ex 2 p 172, 173 read and fill in the gaps orally (прочитайте і заповніть пропуски усно)
  • choose one passage, copy the text and fill in the gaps in writing (оберіть один абзац, перепишіть і заповніть пропуски)
Homework
  • learn the words and phrases
  • choose the right words and complete the sentences in writing (виберіть правильні слова і доповніть речення письмово)
1. The days are ___________(longer/shorter) in spring.
2. It's ______________(warmer/colder) in spring than in winter.
3. It's _____________(sunnier/cloudier) in July than in April.
4. January is _______________(shorter/ longer than February.
5. There is __________(more/less) rain in autumn than in summer.

22.04 
Wednesday, the twenty-second of April
Classwork
  • Answer the questions Ex 1 p 174 in writing (письмово) 
  • Write about your favourite season, tell why do you like it, what is the weather, what can you do in this season? (напишіть про свою улюблену пору року, розкажіть чому вона вам подобається, яка погода у цю пору, що ви можете робити) 
Homework
  • Ex 3 p 176 answer the questions in writing. 
The Earth / ɜːθ/ - планета Земля
take care of /teɪk  keə(r) / - дбати. турбуватися про щось


__________________________________________________________________

13.04 Активний відпочинок. Види відпочинку
Monday, the thirteenth of April
Classwork
  • перегляньте презентацію ТУТ
  • напишіть шо ми можемо робити в різні пори року
  • Ex 3 p 163 in writing
Homework
  • виписати слова з презентації у словник і вивчити їх
  • відкрити посилання ТУТ , написати, що робить кожен герой (Example: Rami is going surfing)
14.04 Минулі канікули. Улюблений вид відпочинку
Tuesday, the fourteenth of April
Classwork

  • перегляньте відео ТУТ Доповніть речення:
  1. I like...
  2. I don't like...
  3. My mum likes...
  4. My friend doesn't like...
  • перегляньте презентацію ТУТ та виконайте запропоновані завдання.
Homework
  • повторити утворення минулого часу, повторити неправильні дієслова
  • вивчити питальні слова
  • Ex 5 p 168 in writing
15.04 Враження від відпочинку
Wednesday, the fifteenth of April
Classwork

  • прослухайте текст (аудіо завантажено у групу вайбер)
  • випишіть слова у словники і вивчіть:
trip /trɪp/ поїздка, подорож
mushroom /ˈmʌʃ.ruːm/ гриб
delicious /dɪˈlɪʃ.əs/ дуже смачний
beans /biːnz/ боби
climbing /ˈklaɪ.mɪŋ/ скелелазіння
a piece of cake - дуже легка справа, дрібниця
instructor /ɪnˈstrʌk.tər/ інструктор
strict /strɪkt/ суворий

  • виконайте наступні завдання. Decide if the sentences are true (правильні) or (неправильні)
1. Cathy liked her trip T/F
2. Food was not good. T/F
3.The beans were delocious. T/F
4. There was one instrutor. T/F
5. A forest plants instructor was strict.T/F

  • прослухайте 2 частину тексту (аудіо завантажено у групу вайбер)
  • випишіть слова у словники і вивчіть:
sleepy /sliːpi/ сонний
cabin /ˈkæb.ɪn/ маленький дерев’яний будиночок
luckily /ˈlʌk.əl.i/ на щастя
glorious/ˈɡlɔː.ri.əs/ чудовий. надзвичайний
weather forecast/ˈweð.ər  ˈfɔː.kɑːst/ прогноз погоди

  • виконайте завдання. Complete the sentences with words WAS, WHEN, WOULD, WHAT. 
1. _______were you up in the morning? - At 6 o'clock.
2. _______it cold early in the morning? - Yes, it was.
3. ________was the weather like? - The weather was glorious.
4. ________ you like to go there again? - Of course. 

Homework

  • Ex 3 p 170 складіть розповідь про свій відпочинок на природі. Дайте відповіді на питання вправи, але розповідь повинна бути у формі тексту, а не окремі відповіді.
  • складіть 6 запитань другу про його минулі канікули, використовуючи питальні слова when, why, what, where, which, whose.

_______________________________________________________________

30.03, 31.03,03.04

  • Ex 2 p 156 listen and do the tasks:
1) write down the names of clothes you can hear. Випишіть одяг, який почуєте.
to borrow позичати 
jacket - піджак
scarf - шарф
clothes - одяг
can't find - не можу знайти
cool - крутий

2) choose if it is True or False
a) Ann borrows a jacket and a scarf from her friend.
b) Ann can't find her leans.
c) Ann loves her friend's clothes.
d) Ann is going to the park.
  • Ex 4 p 156 in writing 10 sentences
  • Ex 2 p 157 in writing
You'd better = you had better - краще б ти...(стала фраза, коли даємо комусь пораду)
  • Ex 2 p 158 listen and read (надіслати аудіозапис як читаєте)
  • Ex 1 p 159 in writing
  • fill in the GOOGLE FORM
  • write a letter to your friend. Tell him/her about the weather at your place, what do you usually wear in spring and ask him/ her about the weather and favourite clothes.

Dear _________,
Thank you very much for your letter. It was a great surprise to hear from you.

2 абзац – розказати про погоду зараз
3 абзац – розказати про одяг, який зазвичай носите навесні
4 абзац - запитати про погоду і улюблений одяг у друга

            That’s all for now, I have to help mu mum. Say hello to your parents and write as soon as you can.

            Best regards,
            Sasha (Nastia, Alina, Vika)
__________________________________________________________

23.03, 24.03, 25.03

  • повторити неправильні дієслова (посилання на вправу ТУТ)
  • повторити слова теми "Погода" (посилання на вправу ТУТ)

  • опрацювати слова теми "Одяг"  (відео ТУТ)



  • вправа для самоперевірки ТУТ
  • за підручником  Ex 1 p 152, Ex 3 p 153, Ex 1, 2 p 154, Ex 3 p 155.

_______________________________________________________________________________

16.03, 17.03, 18.03

  • скинути фото виконаних вправ на понеділок 16.03 (фейсбук месенджер або вайбер)
  • повторення неправильних дієслів (посилання), надсилаємо фото виконаної вправи 
  • підручник впр 3,4 ст 146 письмово (in writing)

У зошитах записуємо, фото зошита надсилаємо

Monday, the sixteenth 

of March

Homework

Ex 3 p. 146

         

        Ex 4 p 146

  • Ex 2 p 147 in writing 

Example: Sarah is in London.

      Monica and Peter are in ….

      Theresa is in…

      Steven…

      Taras and Ihor…

  • Ex 4 p 149 in writing фото надсилаємо

Tuesday, the seventeenth 

of March 

Homework

Ex 2 p 147

Ex 4 p 149

  • Ex 3 p 148 listen and read (слухати і читати) (аудіо надішлю окремо у групу вайбер )

нові слова у словник

  • Ex 2 p 151 in writing (пригадати теперішній тривалий час, потяги) фото надсилаємо

Wednesday, the eighteenth 

of March 

Homework

Ex 2 p 151

Немає коментарів:

Дописати коментар